Ser ljuset i tunneln

 
Nu äntligen börjar jag känna mig pigg och frisk :-) Nätterna dock är fortfarande ett helvete... Hostar sönder mig.
 
Evelina är super pigg vilket är jätte skönt! Det är inte kul alls att se henne hängig och med hög feber <3
Dock så har hon nu istället fått någon form av köld allergi Så vi kan inte vara ute.
Vi har fått en läkartid den 8e och fram tills dess håller vi oss mestadels inne...
 
Efter en kort kort stund ute blir hon såhär
 
 
Inte kul alls ! 
Så jag hoppas läkaren har en lösning...
 
 
Igår var syrran och jag iväg och tävlade , det var första gången för Maja och fluga, dom var super duktiga och blev 2a av 4startande ! 
 
Min Elfa gick som en klocka .... 2a av 23 stycken .... Älskade häst !
 
 
Hon är en dröm ! 
 
Nu somnade Lill fröken så jag ska fortsätta städa :-)
 
kram 

Kommentera inlägget här :