Apotekstomten

 
Jäklar va dålig jag har varit i ett dygn nu... feber hosta snorar ja allt... Och i natten som var spydde jag...
 
blev en sväng till apoteket på eftermiddagen och apotekstomten lurade på mig lite grejer som verkade funka, för nu ligger jag här och käkar ostbollar det känns faktiskt rätt bra :-)
 
evelina är också piggare ! 
David dock Gnällde lite nu på kvällen.... Kul med en sjuk karl...
 
när jag hängde över toan igår natt så ropade evelina samtidigt att hon var törstig... Ja då får jag ju skrika på David att Evelina vill ha dricka och jag sitter lite dumt till ( eller jag skrek: David vakna Evelina vill ha dricka och jag spyr !!!!! ) 
 
då får man tillbaka : vem fan är de som gapar ?!? Jag sover ! 
 
älskar honom... 
 
Lutar åt en sväng till Gränby imorgon bitti och handla sista julisarna... Sen är allt klart... Skönt ! och jag är nöjd med alla inköp hittils :)
 
vet även att David och syrran varit till Stockholm och kom hem med bla en Louis Vuitton kasse :-) 
iiii jag vill ha julafton nu !!! 
 
 
ha de bäst 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :