Hur länge varar det denna gång tro ?

Hej Vi får väl se hur länge jag kommer blogga den här gången då =) Har en plan i huvudet vad jag ska skriva om här och det här jag aldrig haft förut så det kanske är bra.... Jag ångrar dock att jag inte började när vi började bygga huset så jag hade kunna skrivit ner allt från start. Idag eller ja hela den här veckan är jag hemma med Evelina som är magsjuk... Lagom kul... Hon har slutat spy i alla fall vilket är skönt ! Fiskbullar och ris är inte skit trevligt att få på vardagsrumsmattan ;-) Ser ut som att det regnar när jag tittar ut ... Vad är det för väder vi har ??? Jag har gärna minusgrader, hårt i backen, inga leriga hundar.... Nackdelen är att vattnet till hästarna fryser.. En thermobar står överst på önskelistan !!! Nu ska jag passa på att lunch höa medans prinsessans sover :) Kram

Kommentera inlägget här :